2018/04/01

Prześwity wiosny

Udostępnij ten wpis:
Hejka,

Muszę szczerze przyznać, że ostatnio na jakiejkolwiek sesji zdjęciowej to byłam wieki temu. Zresztą nawet nie miałam z kim, dlatego kilka dni temu postanowiłam ot tak wyjść na zewnątrz i porobić zdjęcia naturze, a że pogoda w miarę dopisywała to nawet coś mi wyszło. Ale tak naprawdę to tęsknie za robieniem zdjęć jakimś osobą, bo to zazwyczaj wychodziło mi najlepiej. Tak właściwie to nawet nie wspominałam o tym jak przepisałam się do technikum, a miało to miejsce pod koniec września. I szczerze? To była chyba najlepsza decyzja jaką podjęłam. Niby dużo osób narzeka na tą szkołę, ale mi się bardzo podoba. Obecnie chodzę na kierunek zwany jako Technik Organizacji Reklamy i przyznam, iż profil jest bardzo interesujący. Z przedmiotów zawodowych mamy między innymi takie jak marketing czy sprzedaż produktów reklamy i lekcje są prowadzone bardzo ciekawie, a słucham ich z zainteresowaniem, może jest jedna pani, która troszkę przynudza, no ale cóż, zawsze się tak zdarza. Oczywiście przepisując się z liceum do technikum musiałam nadrobić różnice programową i uczyć się trzech przedmiotów z tamtego roku, aczkolwiek większych trudności mi to nie sprawiło. Dodam jeszcze, że pod koniec czerwca mam mieć egzamin zawodowy z kwalifikacji A.26 czyli Sprzedaż produktów i usług w reklamowych i o ile jestem pewna, że teoria pójdzie mi gładko, o tyle nie jestem przekonana, co do praktycznego. Ale jak to mówią wszystko wyjdzie w czasie.




34 komentarze:

  1. Przepiękny kot! <3
    Co do egzaminów, nie ma co się stresować, ja się bałam bardzo i teorii i praktyki a oba mam zdane na 80/90%
    Trzymam kciuki za Ciebie w czerwcu :3
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszędzie błoto i ogólnie pogoda taka że aż można depresji dostać :)

    Powodzenia ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za egzamin. Czasem takie zmiany wychodzą na dobre:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uczęszczam na kierunek Technika Organizacji Reklamy ;) Jednak Marketingu nie znoszę :(
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do egzaminów pozostało jeszcze troszkę czasu, aczkolwiek już Ci życzę osiągnięcia sukcesów!
    Bardzo się cieszę, że podjęłaś dobrą decyzję związaną ze zmianą szkoły. Najważniejszy jest nasz komfort! :)
    Przepiękne, inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w końcu świeci słońce, więc i samopoczucie lepsze :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Ja też chodziłam do technikum, ale na profil technik hotelarstwa. Teorie zdałam bez problemu. Ciężko było z egzaminem praktycznym. Nie zrażałam się i zdałam też praktyczny ;)

    Mój Blog :
    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    Pojawił się akurat dzisiaj nowy post, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyroda jest taka piękna <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje!
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany moim błędem właśnie jest to,że nie poszłam do technikum! Wybrałaś ciekawy profil,niestety u mnie w szkole nie ma takiego i szkoda
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, na prawdę robią wrażenie! :)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne by się rozwijać. Pamiętam jak kilka lat temu wybierałam liceum to każdy mówił tam nie a ja poszłam i byłam zadowolona.
    Świetne zdjęcia.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, to ostatnie zdjęcie mnie skradło, masz talent! xx

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, w końcu wychodzi słońce i jest cudownie!

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, pewnie ci się uda :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!

    http://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie, warto się przepisać, jeśli szkoła, klasa nie podchodzi, po co męczyć się na danym kierunku? Ważne, ze teraz jesteś zadowolona, a technik organizacji reklamy to super opcja, serio! Też myślałam nad tym rok temu ;) Co do zdjęć - nie dziwię się, że tęsknisz za robieniem komuś zdjęć - ja również bardzo to lubię i choć przyroda zachwyca to i tak, wiadomo ;)
    Jaki słodki kotek! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze że nauka sprawia ci przyjemność ☺
    Zdjęcia wyszły przepięknie a kotek jest przesłodki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama jestem w technikum i te kwalifikacje nie są takie trudne na jakie się wydają, także powodzenia! Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu przyszła wiosna! Super zdjęcia. Powodzenia na czerwcowym egzaminie ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny klimat zdjęć kochana <3 będę tu zaglądać częściej, dlatego dodaje do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia, a w szczególności te z kotem :D Powodzenia z egzaminami!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, pogoda ostatnio chyba wszystkim dopisuje :)
    Dziękuje za odwiedziny u mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, super wpis, bardzo piękne zdjęcia, ale ten kot to już w ogóle <3 Istne cudeńko.
    Dodaję bloga do obserwowanych,

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/szpilki-za-milion-izabela-szylko.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia jak na taki długi czas przerwy. Ja również na sesję wolę chodzić ze znajmyi, albo przyjaciółkami. Co do egzaminu, to wierzę, że dasz radę.
    Pozdrawiam,
    Macartigiclarity

    OdpowiedzUsuń
  28. Profil który wybrałaś wydaje się mega ciekawy. Na pewno pójdzie Ci dobrze ze zdaniem egzaminu - na początku jest stres a potem idzie jak z płatka :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne i klimatyczne są te zdjecia super<3


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Liceum jest spoko, ale samo w sobie nic nie daje. Technikum jest konkretną szkołą :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w nowej szkole ! Oby dalej ci się tak podobało :) Bardzo ładne zdjęcia :P

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w tym roku skończyłam technikum i jestem zadowolona. Mam zawód a teraz czekam na wyniki matur. Jakbym poszła do liceum to byłaby to najgorsza decyzja jeśli chodzi o szkołę. Według mnie technikum jest lepsze ale też trudniejsze. Jakie fajne zdjęcia. Obserwuję!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Każdy wasz komentarz oraz obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy ♥
Zostaw link a postaram się odwiedzić twojego bloga.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia