2017/09/04

September routine

Udostępnij ten wpis:
Witam,

Ostatnio w moim życiu wiele się zmieniło, dlatego też nawet nie miałam czasu, żeby cokolwiek napisać, a nawet ochoty. Mogę wspomnieć jedynie, że straciłam w życiu jedną z najbliższych mi osób i przechodzenie tego wszystkiego jest ciężkie, ale powoli idę do przodu. W końcu naszła mnie jakaś myśl, żeby cokolwiek napisać od tych kilku miesięcy. Obecnie już zaczyna się wrzesień, rok szkolny i cała ta jesienna rutyna. Niebo ciemnieje wcześniej, dni stają się krótsze, a każdy ma dość porannego wstawania z łóżka. Niektórzy mówią, że jesień to taka depresyjna pora roku i w pewnym sensie mają rację, zważając chociaż na brzydką pogodę, częste deszcze i chłodne wieczory, aczkolwiek najbardziej podoba mi się w niej to, jakie cudowne są wtedy krajobrazy, a także w jaki sposób wszystko zostaje zasypane burzą kolorowych liści. Jeśli teraz zaczyna być zimno, to chociaż będę mogła wkładać moje ulubione, ciepłe bluzy.








56 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za jesienią, jednak faktycznie ten czas ratują cieplutkie swetry i bluzy. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień to zdecydowanie bardzo przygnębiająca pora roku. Bardzo ładna bluza :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesień, kocham barwy oraz to że można nosić ciepłe skarpety i swetry :) Śliczne zdjecia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzę o takiej pięknej jesieni, słońce kolorowe liście, ciepłe swetry a nie takiej deszczowej. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień, ma swój niepowtarzalny urok.. :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny masz kolor włosów <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za jesienią,ale krajobrazy bywają przepiękne to prawda! Fajne zdjęcia! <3

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię jesień. Czas zwalnia po sezonie. Mieszkam blisko morza, więc odczuwam tę zmianę dość intensywnie. Człowiek mimo kolejnych obowiązków odpoczywa. Może się ukryć z gorącą herbata pod kocem z ulubioną muzyką i w ciepłych skarpetach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie lubiłam jesieni , aczkolwiek faktycznie ma w sobie jakiś taki ciekawy urok :)
    Śliczne zdjęcia :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No jesień idzie wielkimi krokami, nie da się ukryć :D piękne włosy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień kiedyś dla mnie była cudowna i też kojarzyła mi się z kolorowymi liśćmi, owocami. Teraz nie pamiętam żeby tak było. Ciągle deszcz wiatr i niska temperatura... Mam nadzieję, że ten wrzesień będzie inny i zaszczyci nas urokami swojego piękna ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Starty bliskich zawsze bardzo bolą.
    Mam nadzieję, że z czasem wszystko będzie się powoli układać.
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś śliczna *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko nie jesień, tak bardzo chcę jeszcze troszkę lata :(

    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne masz włoski ^^

    MÓJ BLOG
    Mój Instagram
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię jesień kiedy można normalnie wyjść z domu, jak na razie cały czas pada ;( pięknie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcia z wodą w tle mają mega klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień jednak ma trochę w sobie tego czaru, przyroda zasypia, żeby na wiosnę obudzić się do życia.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak dokładnie, plusem jesieni jest możliwość ubierania swoich cieplusieńkich bluz, też tworzą one większość moich looków. Sama jednak nie przepadam za porą roku, chociażby przez to, że bardzo szybko robi się ciemno i pogoda nie jest najlepsza do zdjęć na otwartych przestrzeniach.
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to lubię taką złotą jesień, takie gorsze dni nie są już takie fajne, zwłaszcza jak są przez kilka miesięcy :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na całe szczęście zrobiło się znów ciepło :)
    Piękna sesja.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowite zdjecia! oj jak ja bym chciala by wlasnie byla taka piekna, zlota jesien, jednakze na to sie nie zapowiada ;/


    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/sweet-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem jak to stracić kogoś bardzo bliskiego. Dasz radę :))
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech ci się wszystko ułoży, nie poddawaj się i dalej bloguj <33

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi w jesieni przeszkadza tylko pogoda, która nie pozwala mi wstać rano. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham takie ciepłe, za duże bluzy! ♥ Zdjęcia są przepiękne. *-*

    http://singo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że zdecydowałaś się powrócić do blogowania. ;) Też już nie raz miałam takie przerwy.
    W jesieni oczywiście można znaleźć plusy, ale mimo to nie przepadam za nią. Nie znoszę deszczu, wiatru, chłodu itp.
    Ładne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam, że w swoim życiu miałam i czas na bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze, że powoli oswajasz się z sytuacją.
    Jesień to piękna pora roku, uwielbiam ją! <3
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Woooow girl!
    You are amazing, love it! ♥

    Follow for follow?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię jesień ale wtedy, gdy świeci słońce i jest piękna. Ponure, deszczowe dni potrafią dodatkowo popsuć humor :(
    Trzymaj się! :)
    Bizarre Case by Carol

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam jesień! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam każdą porę roku, jesień właśnie dzięki tym liściom, tylko one wyglądają bajecznie jedynie z promieniami słońca przebijającymi się przez powolnie spadające liście drzew, a póki co cały czas pada haha.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak to już jest że strata przyjaciół wywraca nasze życie do góry nogami.
    Samą w sobie jesień lubię, nie lubię natomiast krótszego dnia - chociaż ma to też swoje plusy :)
    Świetnie wyglądasz
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! Klimatyczne zdjęcia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Niedawno pojawił się przepis na dietetyczne, bezcukrowe śniadanie (m.in. kruche ciasteczka!), a dzisiaj jesienna stylizacja :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  38. Każda strata bardzo boli, jednak życie toczy się dalej... trzymaj się! Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kocham takie bluzy, a ta jest mega świetna :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. You have a beautiful blog ♥
    I follow you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. You look so cute in this outfit :-) Beautiful photos!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja normalnie całe lato myślałam o tych ciepłych swetrach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale śliczna jesteś!!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/planowac-przyszosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. Strata bliskiej osoby- wiem coś o tym. Ogromny ból i trudno się po tym pozbierać. Wierzę, że wszystko się ułoży.
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Najchętniej ukradłabym Ci te bluzę :) Super zdjęcia !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży!
    Ja jesień uwielbiam :)
    Obserwuję!;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz, zwłaszcza ostatnie zdjęcie mi się spodobało :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę ci sił i współczucia z powodu straty bliskiej osoby, to na pewno wielki cios. Jednak trzeba dalej iść do przodu.
    Również kocham ciepłe bluzy, w końcu wyciągnełam je z szafy i mogę codziennie zakładać <3

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Współczuję straty bliskiej osoby ;/ Jesień jest porą roku trochę depresyjną,to na pewno, ale wszędzie trzeba szukać plusów i pozytywów :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz! Masz śliczne włosy<3
    U mnie już ciepła wiosna, jest pięknie!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń



Każdy wasz komentarz oraz obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy ♥
Zostaw link a postaram się odwiedzić twojego bloga.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia